Scrisoare catre el...

20 ianuarie 2010
Dragul meu ,
Dupa tine,
rosul nu mai este rosu
Albastrul cerului
nu mai este albastru
Copacii nu mai sunt verzi
Dupa tine,
Trebuie sa caut culorile
in durerea noastra
Dupa tine,
Am pierdut chiar si durerea
care a facut dragostea noastra
timida si secreta
Regret asteptarea,
renuntarea,
mesajele codate,
privirile noastre pe ascuns
intr-o lume plina de orbi
care nu vroiau sa vada
pentru ca daca ne-ar fi vazut
noi am fi fost rusinea lor,
ura lor, cruzimea lor
Regret ca nu am avut curajul
sa-ti cer iertare
si din cauza asta nu ma mai pot
uita la fereastra ta
unde te-am vazut intodeauna
cand nu stiam
numele tau si tu
visai la o lume mai buna
la o lume unde un copac
putea sa fie un copac,
sau cerul putea sa fie albastru
Nu stiu daca aceasta este
o lume mai buna...
acum nimeni nu ma mai
striga.
Cum as putea sa spun ca aceasta
este o lume mai buna?
Cum as putea spune asta
fara tine?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu