19 ianuarie 2010



Ludovico Einaudi - Nuvole bianche
Asculta mai multe audio Muzica

"Trebuie sa fiti foarte atenti la ceea ce se intampla
pentru ca des, imprevizibil, ceva indulceste ziua noastra.
Asta, ce ascultati nu este un cantec, este vocea
ninsorii ce se transforma in apa pura.
Dupa geamul meu vad doar masini rapizi, motociclete
nervoase, scutere ce se lasa in trafic pe spate
Priveste ca te-am invatat un mic adevar: ca lumea te vrea
rapid pentru ca poti ajunge mereu la timp...
Te vrea rapid pentru a-si aminti doar
sunetul trecerii tale.
Din aceasta cauza, cand intradevar iti dai seama ca nu
mergi nicaieri accelerezi...

Este firul ce leaga lucruri care par indepartate unul de altul.
Unii o cheama coincidenta, dar
este un fir invizibil.
Dar cantecul ce va incepe pentru unii din voi
este un fir invizibil.

Si era cea mai frumoasa mare pe care am vazut-o...
...facuta din milioane de inimi ce bat impreuna...
se sar urmarind punctul de pe discul pe care eu
il fac sa se invarta...
Da, cateodata luminile de pe disc impreuna cu lumina becurilor
si lumina noptii te prind de mana si te poarta pe marte...
Si pamantul e frumos de acolo sus..

Stiti care e lucrul caruia i se dedica
cele mai multe cantece?
Exact.... DRAGOSTEA!!!
Frumos, urat, trist, vesel, tare, sexy, violent etc..
Love is all you need...

Sunt doar doua zile la care nu ma gandesc niciodata:
ieri si maine...
Am vazut lucruri ce voi oamenii
nici nu va puteti imagina...
Nu am mai fost niciodata in viata mea asa de fericita.-Nici eu.
Asa de fericita incat ating cerul cu un deget...
Nu, mai mult.
Cel putin trei metri deasupra cerului.
Tineti-va strans amintirile voastre....
Vi se va intampla sa aveti nevoie de o noapte fara luna...
Cand totul vi se va parea inutil...
Si aveti senzatia ca sunteti cu adevarat pe aceasta planeta...
...dar din fericire intr-o pozitia care va permite
sa vedeti stelele...
... de partea cealalta a lunii..."EU SI TU TREI METRI DEASUPRA CERULUI"
Viata adevarata ar trebui sa ne dea mai multe impulsuri...
Nimic altceva deci.
Doar o raza laser pentru a ne demonstra
ca ceva va fi etern...
...macar ceva ce dureaza mai mult decat gusturile noastre.
Si tot ceea ce trebuie sa faci e sa iti pui castile...
...sa te intinzi pe jos si sa asculti cd-ul vietii tale..
...melodie dupa melodie...
Nici una nu s-a pierdut...
Toate au fost vazute si toate, intr-un mod sau altul,
servesc sa mergi inainte...
Nu te pierde! Nu te judeca!
Esti cel care esti si nu este nimic mai bun in lume.
Rewind, play si inca si inca nu opri
niciodata lista ta...
Continua sa inregistrezi pentru a umple haosul
ce il ai inauntru.
Si daca iti va cadea o lacrima cand il vei asculta
sa nu iti fie frica...
E ca lacrima unui fan care asculta cantecul lui preferat.
...Restul e zgomot alb..."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu