........

19 ianuarie 2010

Tiziano ferro - la paura che
Asculta mai multe audio Muzica

Ochii mei minciuna o vor vedea,
greseala ta va fi atingerea mea,
Nu poti uiti cand e vorba de minciuni
Va gresi cuvintele, dar iti va spune dorintele,
Fiecare are limitele lui,
Si ale tale le-am inteles foarte bine.
si daca am inteles, vei veni la mine
noaptea cand cerul straluceste,
dar fara straluciri celeste,
Imi voi aminti teama din ochii mei,
dar sa te uit nu era posibil.
ti vei aminti de teama care m-a incercat:
tot ce repede s-a infiripat, repede s-a terminat.
Deosebirea dintre incredere si iluzie se distinge,
E o usa deschisa si una care nu se mai inchide,
Si va gresi cuvintele, dar iti va spune dorintele.
E o diferenta intre iubire si obisnuinta.
Te chem daca pot sau nu pot fara sa nu sufar
pentru o iubire ciudata,
care traita nimic nu ma invata.
Imi voi aminti teama din ochii mei,
dar sa te uit nu era posibil.
Iti vei aminti de teama care m-a incercat:
tot ce repede s-a infiripat , repede s-a terminat.
Si va ramane asa, dar cum sa ii spun ei acuma
ca nimic nu se va schimba?
Dar va ramane asa, cum sa ii
spun ei mai apoi sau acuma?
Uitarea duce la schimbare...
fiecare imbratisare a ta va fi pentru mine o durere,
Chiar daca voi ramane singur
fara de stiinta, fara de vrere,
Dar nimic nu se va schimba
mai tarziu si va ramane asa.
Ochii mei minciuna o vor vedea,
greseala ta va fi atingerea mea,

Nimeni nu mai observa apa din lac
dupa ploaie, cand iese soarele,

Nu mai conteaza daca acolo sunt si lacrimi
de plans, de dragoste sau de durere.

Apa din lac se evapora si se intoarce
in aerul pe care plamanii nostri

il inspira din vantul cand ne mangaie chipurile.
Si lacrimile se intorc inapoi in noi,
ca pe un lucru pe care l-am pierdut,
dar nimic nu se pierde cu adevarat!

Fiecare minut care trece, fiecare clipa
ce se scurge, ne spune:TRAIESTE!
Traieste si iubeste-te pentru ceea ce esti!
Asa cum esti, oriunde esti.
Priveste soarele pe cer, inchide ochii
si nu inceta niciodata sa visezi
Imi amintesc fara sa vreau,
Te strig pentru ca raspunsul
tau nu o sa-l am,
Imi vine acum sa rad
gandindu-ma la tine ca la o jucarie,
Si intelegand ca te pierd,
iti fac o alta fotografie.
Micuto, daca ma vei parasii...
zilele care trec ani vor deveni,
si vei uita de mine..
Cand ploua,
chipurile oamenilor si casele imi amintesc de tine.
Si ar fi minunat...
Pentru ca placerea si durerea
cu tine isi pastreaza savoarea.
As vrea ca noaptea sa se scurga degraba,
dar clipele traite cu mine sa nu se piarda.
si as vrea, iubito, atentia toata sa mi-o daruiesti
sau indiferenta ta de vrei sa ma ranesti.
Te zaresc in privirea celor de pe strada,
dar de te-as avea langa mine
te-as simti distanta,
Faptul ca nu insemn nimic pentru tine ma doare.
Ai fost visul si cosmarul meu cel mai mare.
Desi facem parte din lumi diferite
avem o singura amintire
aceleasi povesti vorbind de iubire.
Si vei uita de mine...



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu