In oglinda...

11 mai 2010


Asculta mai multe audio Muzica


  • Ma privesc in oglinda.Imi studiez fata,buzele apoi ochii…ma uit in cel stang, strapung sticla ce-l eclipseaza.Privesc la ceea ce mi s-a intamplat in cei 19 ani.Am dat de partea rea a amintirilor…acolo esti si tu . Da ,tu! Cel care in ultimii 5 ani a reusit sa imi dea inspiratia de a da viata unor poze…unui chip perfect, pana si sufletul ti l-am descoperit … mai putin un punct insensibil, dar stiu ca nu e plin de rautate…Pe el l-am descoperit acum 3 saptamani, cand ti-am spus ceea ce imi macina sufletul…dar ai decis sa pleci. M-a durut caci am tinut cu adevarat la tine, desi in ultimele zile mi-am dat seama ca esti simulacru…Acum am curajul sa te arunc in raul de lacrimi varsate. Acum ai aceeasi valoare ca si un venetic…Privesc si in cel drept…a meritat sa te arunc in rau…Aici e plin de iubire… reala…este ea…prietena adevarata…cu care nu ma plictisesc, cu care am n subiecte de discutat, stam toata ziua impreuna si cand se intampla sa nu fim una langa cealalta ne sunam sau ne trimitem mesaje ,este necesar…avem nevoie una de cealalta.Aici este perfectiunea, si nu ma refer la cea exterioara… este mai mult de atat: este suflet pur!

1 comentarii:

Tzi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu