If only

29 noiembrie 2009

Ian:-Închide ochii.Felicitãri pentru absolvire.

Sam:-Dumnezeule.

Ian:-Unele simboluri sunt noi,iar altele sunt vechi.E o notã muzicalã. Pentru vioarã.Asta e o floare.Nu se potriveste,doar cã e rafinatã, ca tine.Sã vedem.Trenul pe care l-am luat azi.Turnul Effel, pe care întodeauna ai dorit sã-l vezi.Si mai e o tigaie.Esti singura persoanã care poate face faza cu rãsucitul în aer.Asta e o inimã.Inima mea.Acum e a ta.Esti gata ?Sigur nu putem vorbi ?Sam:-Plouã torential, prostutule.Haide !

Ian:-Asteaptã !

Sam:-Ce e?

Ian:-Te iubesc!

Sam:-Si eu te iubesc.

Ian:-Vreau sã-ti spun de ce te iubesc.

Sam:-Plouã.Stii asta, nu?

Ian:-Trebuie sã-ti spun,si trebuie ca tu s-o auzi.Te iubesc de când te-am întâlnit...dar nu mi-am permis s-o simt cu adevãrat pânã azi.Mereu am gândit în avans.Luam decizii din teamã.Astãzi, din ce am învãtat de la tine...fiecare alegere a fost diferitã,iar viata mi s-a schimbat complet.Si am învãtat cã dacã faci asta,îti trãiesti viata din plin.Nu conteazã dacã mai ai 5 minute sau 50 de ani.Samantha, dacã nu era ziua de azi,dacã nu erai tu...n-as fi cunoscut deloc dragostea.Îti multumesc cã esti persoana care m-a învãtat ce înseamnã sã iubesti.Si sã fii iubit.

Sam:-Nu stiu ce sã spun.

Ian:-Nu trebuie sã spui nimic.Am vrut doar sã-ti spun.

Sam:Multumesc.Sa mergem acasa.Vii?...(taxi)

Ian:-Desigur.

Sam:Ludgate Square, te rog.

T:-Da, doamnã.

T catre Ian:-Nu mai ai prea mult timp...Totul este posibil.

S-a facut 23:00...Accidentul s-a produs...

Claire:-Îmi pare atât de rãu.

Sam:-Nu-mi vine sã cred cã s-a dus.De ce eu sunt aici,si el nu mai este?

Claire:-Unele lucruri nu depind de noi, draga mea.

Sam:-Ian a avut o premonitie,sau un vis, mã rog.Stia.Si a tot încercat sã-mi spunã,dar nu l-am crezut.Chiar înainte sã ne urcãm în taxi...mi-a spus cã l-am învãtat cum sã iubeascã.Era atât de usor pentru mine sã-l iubesc.Voia doar sã-mi spunã totul

................................................Sase luni mai tarziu...............

Sam(singing):-Totul v-a fi bine ai spus,chiar maine

Sa nu plangi Nu varsa o lacrima

Cand te vei trezi eu tot voi fi aici

Cand te vei trezi ne vom lupta cu frica
Iar acum.....imi voi lua inima inapoi si-am sa arunc pozele pe jos

Voi scapa de amintiri Nu mai suport......

Am plans ingrozitor chiar si acum plang

Felul cum ma iubesti mi-a oprit toate lacrimile

Doar putin timp era tot ce ne trebuia...

Doar putin timp ca sa inteleg.....
Iar acum.....imi voi lua inima inapoi si-am sa arunc pozele pe jos

Voi scapa de amintiri Nu mai suport......

Am plans ingrozitor chiar si acum plang

Felul cum ma iubesti mi-a oprit toate lacrimile

Doar putin timp era tot ce ne trebuia...

Doar putin timp ca sa ïnteleg.....

1 comentarii:

Tzi spunea...

:-<

Trimiteți un comentariu